Facebook- status!


--------------

Kevin:
Kevin Chong
En snäll pojke som jag nyss har lärt känna :)♥

----


Alexandra och wilma!:
Två sjukt gulliga tjejer som jag tyvär inte känner så bra! ♥

--


Mickis!:
En sjukt älskad chey som jag rider med! ♥♥♥ älskar dig!


Julia!:
en söt chey som jag tyvär inte känner så bra!♥
-----

Hanna Furusten
Hanna:
en ass söt o snäll kompis, går på innebandy med :) ♥
---

viktor!:
hahahahaah, går i samma klass xD
--

Tess Q Gustafsson
tess!:
en gullig tjej som är kung på innebandy! :)♥
---

madde!:
oj, en chey som jag var bästa kompis med farut. ass söt, snäll o en man kan lita på. ska byta till hennes klass sen :)♥♥♥ älskar dig! ♥
--
Matilda Linnea Klasson
matte!:
Bästavännen! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
----
Cornelia!:

en snygging som jag träffade i sommras :)♥
---

Matilda Carlsson
Matilda!:
en sjukt gullig och snäll chey som jag ofta träffar på somrarna eftersom hon bor i göteborg!♥
-----





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0