Ni är bäst!

Hemma från åkersberga nu.
första matchen förlorade vi som faan :p
och andra så skulle jag stå i mål ? :s har aldrig gjort de och va livrädd. matchen drog i gång och jag svettades som en, jag vet inte vad. inte för att jag var varm utan rädsla!  första målet gjorde bro men sen tog vi i och gjorde ett mål. 20min hade gått och de va paus. jag var nervös men fick peppningar så vi börja igen.Efter 19min och 47sekunder ungefär gjorde Mio mål och vi skrek och kasta sig runt hennes hals, de stog 2-1 och de va 13sekunder kvar, vi vann med 2-1 altså, hela laget kom och hoppade på mig och sa att jag var grym och nöjd va jag såklart :D älskar er tjejer ♥
så de har varit en toppendag och jag har insett att de va inte så läskigt som jag trodde.
----
snart ska några i laget träffas och kolla när 98:orna spelar en match när ida och jossan från vårat lag spelar! Vi hejar på er!♥
ni är bäst! <3

Kommentarer
Postat av: Mio

VI är bäst jossan ''VI'' =D<3

2011-09-17 @ 16:40:48
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv:t toppen :D

2011-09-17 @ 17:50:36
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0